ТИМЧАСОВО НЕДОСТУПНА
Маркетплейс Synthetic створив інтелектуальну систему оцінки ризиків незабору покупцем відправлених товарів. Розвинута база даних та прогресивні алгоритми прийняття рішення надають змогу суттєво зменшити відсоток відхилених замовлень. У випадку незабору, ми компенсуємо вартість доставки.
Які перевізники приймають участь в програмі та який розмір відшкодування?
Компенсуємо вартість доставки службами:
- Укрпошта, в обидві сторони, але загальною сумою не більше ніж 60 грн
- Нова пошта, в обидві сторони, загальною сумою не більше ніж 85 грн
Як це працює?
- покупець ініціює оформлення замовлення з товарами у кошику
- система аналізує інформацію про отримувача замовлення та розраховує можливі ризики незабору, а в разі їх появи - обмежує покупця у виборі опції “післяплата”
- успішно сформовані замовлення з обраною доставкою вищевказаними кур’єрськими службами та опцією “післяплата” автоматично підпадають під програму захисту маркетплейсу Synthetic.
- в процесі обробки замовлень продавець вказує номер документа ТТН і в разі зміни статусу на “Відмова при отриманні” претендує на повну або часткову компенсацію в рамках погоджених правил
- зі своєї сторони команда маркетплейсу прикладає усі зусилля для заохочення покупців підтримувати свій рейтинг ділових відносин, покращуючи систему бонусних винагород та удосконалюючи методи навчання через виконання користувачами нескладних завдань