Всі статті

ТИМЧАСОВО НЕДОСТУПНА

Маркетплейс Synthetic створив інтелектуальну систему оцінки ризиків незабору покупцем відправлених товарів. Розвинута база даних та прогресивні алгоритми прийняття рішення надають змогу суттєво зменшити відсоток відхилених замовлень. У випадку незабору, ми компенсуємо вартість доставки.

Які перевізники приймають участь в програмі та який розмір відшкодування?

Компенсуємо вартість доставки службами:

  • Укрпошта, в обидві сторони, але загальною сумою не більше ніж 60 грн
  • Нова пошта, в обидві сторони, загальною сумою не більше ніж 85 грн

Як це працює?

  • покупець ініціює оформлення замовлення з товарами у кошику
  • система аналізує інформацію про отримувача замовлення та розраховує можливі ризики незабору, а в разі їх появи - обмежує покупця у виборі опції “післяплата”
  • успішно сформовані замовлення з обраною доставкою вищевказаними кур’єрськими службами та опцією “післяплата” автоматично підпадають під програму захисту маркетплейсу Synthetic. 
  • в процесі обробки замовлень продавець вказує номер документа ТТН і в разі зміни статусу на “Відмова при отриманні” претендує на повну або часткову компенсацію в рамках погоджених правил
  • зі своєї сторони команда маркетплейсу прикладає усі зусилля для заохочення покупців підтримувати свій рейтинг ділових відносин, покращуючи систему бонусних винагород та удосконалюючи методи навчання через виконання користувачами нескладних завдань